Paradijsje - Reisverslag uit Ko Phangan, Thailand van Noa Fischer - WaarBenJij.nu Paradijsje - Reisverslag uit Ko Phangan, Thailand van Noa Fischer - WaarBenJij.nu

Paradijsje

Door: Chaim en Noa

Blijf op de hoogte en volg Noa

23 Januari 2016 | Thailand, Ko Phangan

De 21e ruilde wij Koh Samui in voor Koh Phangan, een half uurtje met de pont (dat was lang genoeg voor Chaim of zeeziek te worden). Eenmaal aangekomen namen wij een taxiritje naar ons hostel, waar wij onze slaapzaal binnen slopen omdat er op klaarlichten dag mensen aan het slapen, nu snappen wij waarom. Eenmaal in de lobby lieten wij ons adviezeren door een vriendelijke vent uit Amerika. Hij vertelde ons over een speciale bar: Top Tock bar. Het uitzicht en de sfeer was was zo bijzonder dat wij de volgende dat er terug kwamen om daar de
zonsondergang te bekijken. Een van de familieleden die deze bar runt, Kim, bracht ons naar een nog beter plek voor de zonsondergang. Die dag zijn wij naar een prachtig strand gegaan, genaamd Secret Beach. Hier hebben de hele dag lekker liggen zonnen en zwemmen in het heldere water. Ook hebben we hier lekker gegeten. Dezelfde avond was er een heel goed feestje midden in de Jungle. Hier hebben wij lekker gedanst tot we moe werden. Vandaag lekker niks gedaan,beetje naar hostels en dergelijken gekeken. We hebben besloten wat langer hier te blijven, het voelt hier echt aan als een paradijsje en daar wil je natuurlijk zo lang mogelijk blijven. Vanavond is de Full Moon Party waar we erg naar uitkijken! Het hostel heeft een BBQ georganiseerd op het dak van het hostel, hier kunnen we met z'n alle eten, clow-in-the-dark verf op doen en dan richting het strand! Het is fijn hier.

• 23 Januari 2016 - 18:23

Danny Springer:

Een echte Hollandse jongen die na een half uur zeeziek is, waar zijn de tijden van Michiel de Ruijter en Piet Hein........ Secret beach, dat klinkt wel heel tegenstrijdig. Maar jullie hebben wel de tijd van je leven in Koh Phangan lees ik. Veel plezier verder en hoop snel weer wat te lezen.
    Danny

• 23 Januari 2016 - 18:36

Esther:

Hi Chaim en Noa!

Een ongelofelijk mooie bubbel op dat eiland zeg! Moet een sprookje zijn. Geniet ervan! Ben benieuwd naar de clow in the dark foto's. Wist voorheen niet dat je jezelf hiermee kon insmeren. Ken het enkel van de verlichte sterretjes om plafonds mee te versieren. Een heel goede week gewenst. Esther XX

• 24 Januari 2016 - 09:56

Rebecca:

Ahh hier stond het! Lekker langer relaxen op dat eiland! Klikt heerlijk.. Lekker zon zee en strand, geen studieboeken en of 30 km fietsen door de regen

• 24 Januari 2016 - 13:10

Edithfischer:

Hallo NOa en chaim. Wat geweldig wat jullie allemaal beleven. Toen ik jong was kon je hiervan alleen maar dromen.in gedachten geniet ik met jullie mee. Liefs je oma Edith.

• 26 Januari 2016 - 17:48

Paps: