Bijkomen op de eilanden - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Noa Fischer - WaarBenJij.nu Bijkomen op de eilanden - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Noa Fischer - WaarBenJij.nu

Bijkomen op de eilanden

Door: Noa

Blijf op de hoogte en volg Noa

19 Januari 2016 | Thailand, Ko Samui

Na drie dagen in Bangkok zijn Chaim en ik nu aangekomen op de eilanden van Thailand in het zuiden. De dagen in Bangkok waren hectisch, zowel door de verschillende de hostel die we in en uit gingen als de Thaise mensen die je van alles proberen te verkopen. We zijn drie keer in de val gelokt door zogenaamde 'scams'. Buiten dat waren de mensen Thaise mensen juist heel vriendelijk tegen je. Het eten en de smoothies waren heerlijk, de buddische tempels schitterend en de backpackerssfeer leuk. We zijn met een nachtbus naar het zuiden gegaan. Het was de bedoeling dat je sliep maar ik heb geen oog dicht gedaan. Doodmoe kwamen we aan op Koh samui, het is prachtig hier. Lekker uitrusten in een hostel waar we zomaar een upgrade kregen naar de meest luxe kamer met terras op het dak. Vandaag zijn we gefietst naar Bo Phut, een andere kust dan waar wij zitten. Hier hebben we met heel mooi uitzicht op de zee een biertje gedronken en genoten van de zon. De volgende stop was bij Big Buddha, ook prachtig. Met een hongerige maag zijn we teruggefietst en onderweg gegeten (Chaim heeft krokodillenvlees gegeten, ik hield het op een Thaise curry). Nu even bijkomen op de kamer, zometeen gaan we nog even zwemmen onder de sterrenhemel.
Het bevalt ons hier zeker.

• 19 Januari 2016 - 14:49

Esther Springer:

Exciting Noo! Zie alweer uit naar je volgende verslag.Het meest bijzonder aan dit verslag vond ik dat Chaim krokdillenvlees heeft gegeten. Daarna zeker ook krokodillentranen! Pas goed op je zelf. XX Esther

• 19 Januari 2016 - 15:09

Danny Springer:

Ha die Noa en Chaim,

Blij dat ik iets van jullie lees. Wat weet ik toch weinig van de wereld als ik die namen zie, Koh Samui, Bo Phut. Thailand weet ik gelukkig wel te vinden. Nou ja, de meeste Thai zullen ook wel niet van Scheveningen hebben gehoord.

Veel plezier en ik hoop snel weer wat te lezen.

Danny

• 19 Januari 2016 - 17:05

Lies Dekker:

Hoi Noa en Chaim. Leuk te lezen hoe het allemaal gaat. Erg spannend allemaal, echt een avontuurlijke reis. Geniet maar doe ook vooral voorzichtig. Lfs xxx Liesje

• 20 Januari 2016 - 16:41

Edithfischer:

Hallo NOa en chaim.was heel blij iets van jullie te horen en te lezen dat jullie genieten.hier is het koud en regenachtig.nog veel plezier en een dikke kus van je oma Edith.

• 20 Januari 2016 - 16:52

Eedithfischer:

Hallo NOa en chaim. Washeel blij iets van jullie te horen en te lezen dat jullie genieten. Hier is het koud en regenachtig en heeft het ook gesneeuwd. Nog veel plezier en eendekker kus van je oma Edith.

• 20 Januari 2016 - 21:01

Rebecca:

Hai Noa en Chaim! Goed om te lezen dat alles goed gaat en dat jullie t lekker hebben daar. Heerlijk genieten van de nieuwe wereld en veel ontdekken! Doe voorzichtig

• 21 Januari 2016 - 08:44

Oscar:

Hi Noa en Chaim !! Leuk om jullie eerste blog te lezen...Blijf vooral veel schrijven en fotos maken; dan kunnen we meegenieten van jullie avont(uren)... Liefs PA